Асистанс

Асистанський сервіс - програма допомоги в дорозі

Всі учасники Програми Автолояльности - покупці нових автомобілів Opel, Ravon, SsangYong, Geely, MG, Chevrolet Niva, ВАЗ, UAZ Patriot, ГАЗ (комерційні автомобілі), в мережі Групи компаній «АІС» забезпечуються безкоштовним сервісом допомоги в дорозі - консультаційне та технічне сприяння в разі екстреної події.

Консультації з різноманітних питань, виклик евакуатора і спеціальних служб, юридичну підтримку при ДТП, доставку палива та інші послуги диспетчерський центр організовує цілодобово по телефону
+ 38 044 585-98-84.

Диспетчер оперативно робить попередню оцінку і пропонує Клієнту можливі варіанти дій в ситуації, що склалася. Протягом 20 хвилин з моменту звернення Клієнта його проінформують про послуги, які будуть надані, і назвуть орієнтовний час надання допомоги. Оператор також буде постійно координувати дії автовласника і безпосередніх виконавців послуг.

Організація і надання асистанських послуг автовласникові здійснюється не пізніше трьох годин в межах міста і від трьох з половиною до п'яти годин в межах області з моменту звернення на лінію екстреної допомоги.

Винятки становлять обставини непереборної сили, хуртовини, снігопади, ожеледь, туман або потрапляння виконавця послуг в ДТП.

Інформаційні послуги

1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру.

2. Інформація про місцезнаходження, адреси та телефони:
- станцій технічного обслуговування;
- автозаправних станцій;
- послуг евакуатора, послуг таксі;
- державної автомобільної інспекції, аварійного комісара;
- готелів;
- медичних установ;
- страхових компаній та ін.

3. Допомога під час подорожі в невідомій місцевості.

4. Консультації при поломці:
- технічна консультація щодо особливостей експлуатації транспортного засобу (за допомогою уповноваженого представника СТО);
- запис на СТО для проходження планового ТО або ремонту;
- передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS, e-mail);
- пошук необхідної інформації в мережі Internet.

5. Консультації при ДТП:
- порядок дій на місці ДТП, юридична підтримка;
- загальний порядок звернень до страхової компанії;
- порядок оформлення документів;
- інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
- консультації лікаря по телефону.

Організаційні послуги

1. У разі поломки транспортного засобу:
- виклик служби технічної допомоги (автомобіль технічної допомоги до місця поломки автомобіля Клієнта доставляється безкоштовно, а інші витрати (вартість доставленого палива, матеріалів, запчастин) оплачуються автовласником);
- заміна колеса (при наявності у Клієнта запасного);
- доставка палива;
- підзарядка акумулятора;
- буксирування з проїжджої частини;
- відігрівання замків дверей та багажника, аварійне відкриття дверей (оплачує Клієнт);
- виклик евакуатора (надається безкоштовно, в разі, коли самостійне пересування транспортного засобу неможливо, евакуація проводиться на найближче СТО «АІС»).

2. У разі ДТП:
- виклик ДАІ;
- виклик служби порятунку, виклик карети швидкої медичної допомоги;
- виклик аварійного комісара;
- виклик евакуатора;
- організація стаціонарного лікування;
- виклик і залучення інших організацій за проханням Клієнта (послуги цих організацій Клієнт оплачує за свій рахунок).

3. Послуги в разі поломки автомобіля або ДТП під час подорожі (організація здійснюється безкоштовно, а безпосередньо послуга оплачується Клієнтом):
- пошук і бронювання номера в готелі;
- виклик таксі.

Станьте постійним клієнтом Групи Компаній АІС і ви оціните переваги і зручності Програми Автолояльности.

Економія витрат на експлуатацію автомобіля:
- Чим більше Ви купуєте товарів і послуг, тим більше економите.
- Істотна економія при повторній покупці автомобіля.
- Накопичувальні знижки.
- Для Клієнтів юридичних осіб - пільгові умови обслуговування для всіх співробітників підприємства.

Безкоштовні послуги та сервіси:
- Турбота і допомога про Вас і про Ваш автомобіль в найважчих ситуаціях.
- Відновлення картки аналогічного номіналу в разі втрати.

Інформація:
- Історія Ваших покупок.
- Сервісна історія Вашого автомобіля.
- Спеціальні програми, акції, знижки і програми стимулювання.

З будь-яких питань умов та правил користування послугами асистанського сервісу звертайтеся на інформаційну лінію 0800 500205

 
 
 
 
Отзывы, жалобы, предложения

Уважаемый посетитель! Мы постараемся максимально оперативно решить Ваш вопрос! Заполните, пожалуйста, все поля формы, наши специалисты свяжутся с Вами в ближайшее время.

  • Правовая оговорка

    Юридическое предостережение:

    Предоставляю свое безусловное согласие, без ограничений срока его действия, на обработку, хранение, а также использование другим способом информации, представляющей мои персональные данные предоставленные выше обществу с ООО «Группа компаний АИС» и другими компаниям ООО «Группа компаний АИС», а также третьим лицам, с которыми ООО «Группа компаний АИС» заключило/заключит соответствующие договоры с целью:

    ((i) предоставления мне любой информации, в том числе о товарах и услугах, которые в дальнейшем могут быть интересными для меня, путем отправления SMS и электронных сообщений;

    ((ii) сбора и обработки статистической информации и проведения маркетинговых и других исследований;

    Я подтверждаю, что поставленный в известность о включении указанных персональных данных в базу персональных данных ООО «Группа компаний АИС», мне разъяснены мои права (ст. 8 Закона Украины "О защите персональных данных"), мне ясна цель обработки персональных данных, я предупрежден, что обработка (в том числе передача) персональных данных может быть осуществлена третьим лицам исключительно при условии соблюдения требований законодательных актов Украины об обеспечении конфиденциальности при обработке и передаче персональных данных.

 

Мы рекомендуем:

УСС
 
Перезвоните мне

Укажите, пожалуйста, свое имя и контактный номер телефона. Специалисты нашей компании свяжутся с Вами в ближайшее время

  • Правовая оговорка